niedziela, 18 stycznia 2015

marchewka turystka, czyli wycieczka do zoo i ogrodu botanicznego

Z racji, że niedziele mam wolne postanowiłam wybrać się troszkę dalej niż dwie ulicę od mojego domu. W Hong Kongu teraz jest piękna pogoda. Świeci słońce a temperatura powyżej 19 stopni i naprawdę jest cieplutko, pomyślałam, że to idealny czas by zwiedzić ZOO i ogród botaniczny. Spacerkiem mam jakieś 25 minut. Ogród zoologiczny i botaniczny jest całkowicie za darmo. Nie jest w prawdzie tak duże jak nasze, wrocławskie i nie ma tutaj tylu zwierzaków, ale i tak warto się tu wybrać. Jest to świetna odskocznia od ciągłego hałasu dudniącego z ulic. W środku miasta, pośród kilkunastu wieżowców znajduję się przepiękne miejsce z masą roślinności.
W ZOO można spotkać m.in. gadające papugi, flamingi, goryle, lemury, małpy. Zaś w ogrodzie botanicznym m.in. eukaliptusy, herbaty (jest tu TEA GARDEN), bambusy, mnóstwo orchidei czy palm. 

  Welcome to Hong Kong Zoological and Botanical garden!
 Green House, czyli miejsce, gdzie rosną orchidee, kaktusy i inne roślinki, których nie znam.


 


















2 komentarze:

  1. Piękne storczyki i widzę, że mają też skrzydłokwiat ;) i gadająca papuga ;) Świetny blog ;) Zdolna dziewczynka :) :* 3maj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest mnóstwo storczyków! W ogóle pełno kwiatów, poczekaj, aż się wybiorę na giełdę kwiatową, to pewnie szczena opadnie, bo takie cuda tam będą! ;) Dziękuję ślicznie ;*

      Usuń